Total Pageviews

Wednesday, April 24, 2019

Nädal Ameerikas - Teisipäev

Teise päeva kokkuvõte. Päevad tunduvad tegusad, aga kus on pildid, küsisin? Robi on nadi pilditegija, aga lubas järgnevatel päevadel ka selle nimel veidi pingutada. Meelis ka. Praegu lihtsalt teadmiseks, et selline mees peab päevikut:


Teisipäev - 23. aprill Athens, Georgia

Täna ärkasin kell 6:50, sest hommikune jõusaal oli plaanis juba 7:30.

Tundsin kohe hommikul, et selg on kange ja trennis läheb keeruliseks. Tegelikult on selg olnud hommikuti ärgates kange juba Glasgow EMist saadik. Ideaalis peaks puhkamine paremaks tegema, aga mul on seljaga just vastupidi, pean liikumises hoidma, siis pole väga hull.

Jõusaalis suutsin 5x3 seeriat rinnale võttu kuidagi ära teha, aga kükiga läks keeruliseks ja teise seeria pealt jätsin jõusaali treeningu pooleli. Tegemata harjutused plaanin neljapäeval ära teha.

Pärast trenni tulin tagasi koju ja viskasin veel tunnikeseks pikali.

Hommikusööki ma edaspidi rohkem enam ei maini, kuna mul on see üks ja sama iga päev, ikka puder, pähklivõi ja moosiga.

Jätkan hoopis sellest, et 12.15 oli vaja kooli minna, et jõuda agribusiness management tundi, kus meil on käsil presentatsioonid. Üks presentatisioon kestab umbes 30-35minutit. Minu kord esitlus teha on nädala pärast, järgmine teisipäev.

Pärast kooli läksin otse trenni, kus kava nägi ette kõrgust, kuuli ja 800m. Kuna meil on nädalavahetusel ees võistlused, siis on treeningplaan veidi sassis. Kõrgust ma hüpata ei saanud, aga tegin mõned harjutused ikka, et tunnetus ära ei kaoks. Kuulis tegime mõned katsed paigalt ja mõned hooga.

Hetkeseisuga võistlen laupäeval kuulis ehk siis polnud vaja palju katseid teha. 800m jooksin ka mõnusalt 2.10ga, et jääks 1500m tunne sisse.

Trenn läbi ja kiirelt koju, et midagi hamba alla saada ja siis kohe otse edasi lapsi treenima. Ühinesin Sirius athletics klubiga paar kuud tagasi väikese taskuraha teenimise ja uue kogemuse saamise eesmärgil.  Trenn kestab meil 90 minutit ja nüüd ongi ainult paar trenni veel jäänud väiksema grupiga. Viimane võistlus neil toimub 2 nädala pärast, see on osariigi-vaheline. Seni tundub, et lastele meeldib, et ma neid aidata saan. Mulle meeldib see ka.

Lapsed treenitud ja tagasi koju, et uuesti midagi närida ja pesemas käia. Pikalt polnud aega unistada, liikusin edasi Rankinsse (academic center), kus ma pean igal teisipaeva õhtu käima. Olin seal seekord õhtul kella 9ni ja tegin ühtlasi oma koolitööd ka ära.

Koju tagasi jõudes võtsin vabalt, mängisin paar mängu playstationi peal vana semu Garretti ja ta sõpradega. Seejärel võtsime hetkel Ameerikas pesitseva sõber Meelisega ühe filmi ette - “Before the Flood”. Ma olin ise seda tegelikult varem näinud, aga tahtsin Meelisele ka näidata. Kell 23:30 olin voodis ja jäin magama.

Teisipäevad ongi tavaliselt kõige pikemad päevad mu nädalas, aga olen juba päris ära harjunud ega saa enam arugi kui pikaks see päev venib. Magada on hea.

No comments:

Post a Comment