Total Pageviews

Thursday, April 25, 2019

Nädal Ameerikas - Kolmapäev

Kolmapäeval oli äratus kell 7:45, kell 8:15 läksin tööle, kus mu üleandeks oli seekord otsida Grade Report-ide seast neid Ameerika jalgpallureid, kes olid vahele jäänud miski pahandusega nagu näiteks maha tegemine teiste pealt jne. Grade reportides on kirjas, kellel on academic dishonesty, kellel ei ole. Ülikool tahab näha viimase kolme aasta keskmist arvu, et saada aru, kas probleem on suurenud või mitte.

See otsimine võttis mul õnneks ainult tunnikese ja siis sain minna training roomi põlvele ultraheli tegema.

Pärast ravi läksin tagasi koju ja sõin oma tavapärase hommikusöögi. Seejärel lõpetasin oma kodutöö ja saatsin ära ning võtsin aja endale – läksime Meelisega disc golfi mängima. Polnud just parim päev mu jaoks, kuna ühel rajal võtsin koguni +3 üle pari. Lõpuks suutsin siiski viigi välja pigistada Meelisega. Kokkuvõttes jäi 3 üle pari. Kusjuures mu rekord samal rajal on koguni 6 alla pari ehk siis jah, polnud minu päev.

Polnud päris minu päev
Tegime otsa kiire poetuuri ja tagasi koju, kus tegin mõnusa smuuti, mille koostis oli seekord: külmutatud banaan, marjad, jää, lisasin piima, peanut butter/pähklivõi ja vanilli proteini. Hea.


Kell 15:30 läksin trenni, kus oli plaanis teivas, tõke, oda ja mõned jooksud murul. Proovisin 10-lt sammult teivast. Sain paar hüpet ara tehtud, aga siis mõistsin, et targem on täna pooleli jätta kuna jalg läks hellaks all. Hea oli vähemalt see, et sain proovida mõnedki korrad. Tõkkeid enam teha ei lasknud, jooksin hoopis murul 6x80m.

Pärast jooksmist tegime veel veidi oda peale, kus vähemalt ühe positiivse asja sain kirja, nimelt viskasin paigalt uue rekordi, oda lendas üle 48 meetri. Hooga on hetkel raske visata, kuna keha ei ole valuvaba. 
Robi: Love hate relationship mul odaviskega
Odaviskega ongi mul olnud kogu aeg Love hate story. Mulle nimelt meeldib odavise väga, aga samas alati tekitab viha pärast võistlus, kuna mul reeglina ei õnnestu võistluste käigus leida oma viset üles.

Pärast trenni läksin kiropraktiku juurest läbi, kes meil käib siin igal kolmapäeval. Mainisin talle, mis toimub ja ta andis paar ideed, kuidas jalg korda saada. Hiljem plaanisin veel joogasse minna, aga see jäi seekord ära.

Hakkasin koju tagasi liikuma, aga siis sain sõnumi sõbralt, keda polnud ammu näinud ja nüüd tekkis variant kokku saada. Otsustasime sööma minna Thai Spoon nimelisse restorani. Päris maitsev söök oli! Lobiseda oli ka hea, rääkisime paar tundi ja tulin koju.

Meelis ootas, tegime paar mängu Fortnite ja siis hüppasin voodisse, vaatasin The people v. OJ Simpsoni ühe osa ja jäin magama, et koguda energiat järgmiseks päevaks.

Oma tuba, oma luba

No comments:

Post a Comment