Total Pageviews

Tuesday, March 29, 2011

Kuusehekk sai lõigatud

Jah, ma tahan seda öelda, sest see on kõikide võistluste vahel minu jaoks üks olulisemaid asju. Olin kindel, et seda hekki pole võimalik enam kunagi piirata, sest ta oli kihutanud taevastesse kõrgustesse, kuni viimaks tärkas idee :) - kas pole sel aastal mitte üüratult paks lumi, millel peal mehine koorik?? Kas pole see valge ollus maas meid kõiki mitte taevale ligemale nihutanud???? On! Muidugi on!!!

Rääkisin koolivaheaja eelviimasel päeval Robile oma ideepojast, millest tema pühapäeva hommikuks tuld võttis ja tegi ära! Oi, sõbrad, ma olen rõõmus! See oli suur võit, millele Robi oma tõsise panuse andis ja mida Marta jäädvustas. Võib-olla pole tulemus just briljantsemate killast, aga ta on tehtud ja meie oleme rahul. Mina olen väga rahul.
Nii see sündis:
Kui ma juba kirjutama hakkasin, siis panen Robi koolivaheja muud olulisemad asjad ka kirja. Esmalt muidugi see, et oli üle hulga aja jälle pikemalt kodus, kuigi kolm päeva kulusid siiski linnas trenni tehes ja ühel päeval käis Kaiu klubiga võrkpalli mängimas. Mängud olid Alus, mõlemad võitsid, kellega mängisid, seda ei oska öelda :).

Veidi võttis aega ka lihtsalt puhata ja nagu juba näha, aidata ema. Veidi lasi Martal oma jalgu pehmemaks taguda ja siis muidugi sõi palju. Mulle ju süüa teha meeldib, nii et puhas rõõm, kui on keegi, kes kõik ka nahka pistab. Ilus nädal oli.

No comments:

Post a Comment