Total Pageviews

Friday, May 24, 2019

Esimesed vaimustavad tunnid Götzises


See Austria väikelinn võitis mu südame vist juba enne kohalejõudmist. Kohati on tunne justkui oleksin ka mina unistanud Götzisest lapsest saadik nagu tunnistas Robi. Tegelikult see pole nii, aga olen väga rõõmus, et Robil selline unistus oli ja et tema unistuste tuules oleme peaaegu kogu perega taas kohal rõõmustamas.

Kui kaunis, õhkan salamisi. Või mis siin õigupoolest nii kaunist on, püüan aru saada. Kas põhjus on mu enese sees olevas ülevoolavas rõõmus. Kas seda rõõmu toidab imeline linnamaastik ja hurmav häärber, kuhu Marta meile elamise leidis. Suure rõduterrassiga maja, kus ühest aknast avaneb vaade mägedele ja teise akna all näksivad muru kitsed, keda valvab kohalik karjus. Keset linna, mõistate! Uhh, olen joovastuses ja valmis järgmisel hetkel joodeldama koos kõigi nende kitsede ja karjustega.



Või hoiaks end ja oma energiat ikkagi mitmevõistlejatele.



Esmakohtumine Maiceliga tänaval
Kohaliku aja järgi antakse laupäeval esmalt start naistele, kell 11.05. Eestis tuleks sellele ajale vist tund juurde liita. Mehed alustavad siin 11.45.

Nii suurt hulka mitmevõistlejaid pole ma küll varem korraga platsil näinud. Tänane avatseremoonia oli ülev. Jooksin kõhtupidi kokku oma läbiaegade lemmik mitmevõistleja Roman Šebrlega. Esimese hooga lihtsalt tardusin, teise hooga tunnistasin, kuidas ma teda imetlen. Imetlejatest oli mõistagi järjekord, aga kõrvalt oli imetlusväärne suure sportlase, tõelise atleedi kannatlikkus kõikide fännidega suhtlemisel. Eriti lastega ja tegelikult ikkagi eriti kõigiga – soe, siiras, toetav, naeratav – imeliselt hurmav inimene. Minu jaoks 10-võistlejate tippude tipp.
Iiris ja Šebrle

Roman Šebrle väikese fänniga
Tänased tipud olid avadefileel, kus meie omadest säras kõrgel troonil kitsehabemega Maicel. See habe on tal vist Austria kitsede pärast selline või vahet pole. Tore oli teda näha ja tema poolehoidjaid samuti.
Maicel eelmise aasta II koha omanikuna laval
Maicel fännide haardes
 Kas ma Robi ka nägin, tekib küsimus? Muidugi nägin ja isegi Janekil saime käppa suruda. Poisid olid reipad ja etenduseks valmis. Robile andsime üle teema võistlussärgid. Paistis, et jäi rahule. Ise jätsime nad igatahes kuni võistlusteni rahule.

Eestlastest fänne meie omadele kaasa elamas ja spordipidu nautimas on siin ohtralt. Harva on võõrsil ette tulnud nii kirglikku vennastumist kaasmaalastega, aga Götzis liidab. Meie avapidu sai vägev. Aitäh! Rokime edasi!

Olen kahevahel võistluste eel. Kahevahel oleks kükitab mu enese sees, kus üks mina tahaks kogu melu lihtsalt nautida ja teine mina tunneb kohustust jäädvustamist väärivaid hetki siinsamas ka jäädvustada. Võtan oma läpaka staadionile kaasa ja sündigu edasine kohapeal. Kohalikus kirikus lugesime eestpalve ära ja suurendasime oma fänniarmeed. Siin, Götzises, on kõik kõigi fännid. Kuidas on võimalik, et ma alles esimest korda sest melust siin osa saan. Loodan väga, et neid kordi tuleb veel ja veel ja veel.

Meie oleme võistlusteks "kütet" tankinud. Kuidas teiega? Kui veab, saate võistlusi kaugel kodudes jälgida selle LINGI vahendusel.
Päevaks valmistumine

No comments:

Post a Comment