Total Pageviews

Friday, August 5, 2016

23. sünnipäev jõuab kohale olümpial

Kes oleks osanud seda arvata ühel augustiööl 23 aastat tagasi, et see niru väikemees, kes suure kisaga siia ilma sisenes, ise sinine nagu väike raua-robert, viibib 23 aastat hiljem täpselt oma sündimise hetkel enda elu esimeste olümpiamängude avamise keerises.

 
Mina seda arvata ei osanud! Siis olin lihtsalt õnnelik uue inimesega kohtumise üle, kellel oli kummalgi jalal viis varvast ja kummalgi käel viis sõrme. Kes nägi küll sinine välja, aga rahunes ometi kohe, kui oma emme kaissu sai.

Olümpiamängude avamine algab Eesti aja järgi kell 2 öösel, kell 2.25 täpselt 23 aastat tagasi ütlesid sa oma esimese "Tere tulemast" sellesse ilma. Olen uhke su üle, Robi! Me kõik oleme ja rõõmustame koos sinuga! Kui palju vaesem oleks elu ilma sinuta!
 
Sind ilmale kandes kuulusin nende naiste hulka, keda nüüd nimetatakse "mõttetuteks" või ka "hoolimatuteks paljunejateks". Raha meil ei olnud, tööl ma ei käinud, kolm last olid juba laua ääres olemas ja siis veel üks! Aga meil oli midagi, mis on hoopis suurem defitsiit kui raha. Meil oli armastust! Oli armastust, oli hoolimist ja oli tegutsemise julgust.
 
Mitmed on küsinud nippi,  kuidas kasvatada toredaid lapsi. Mõned on palunud kasvatamistarkused raamatusse koguda, aga mul pole anda raamatutäit tarkust. On tarkus, mis aitab läbi elu nii lastega kui ka lasteta inimesi - tee, mis sulle meeldib! Kui teed, ära karda! Kui kardad, ära tee! Ole uudishimulik ja võimalusel katseta, proovi kõike, mis elu pakub, sest ainult nii suudad leida üles oma asja, oma rea, mida ajada. Ja lõpuks muidugi kuldlause "Ära perekonnale häbi tee!" ja seda te teinud ei ole.
 
Algul katsetasin ja eksperimenteerisin teiega mina, nüüd eksperimenteerite te ise ja te teete seda uljalt! Igal oma unistus ja tee, oma saavutused ja kordaminekud.  

Siim Kaarel, Marta Helena, ema, Kata Maria, Karl Robert
Sinu tegemised, Robi, on muutunud meie kõigi elu keskmeks, sinu järgi oleme hakanud tegema plaane, sättima samme. Oled meile pakkunud tohutult kaasaelamisrõõmu, adrenaliini ja energiat. Mulle meeldib, et sa ei ole allaandja, et sa liigud lahenduste leidmise teed, sest eks seegi ole olnud meie elu osa - probleemid on lahendamiseks! Hoia lippu kõrgel, me oleme alati sinuga!


No comments:

Post a Comment