Total Pageviews

Saturday, July 6, 2019

Suvi Eestis möödub vennale terrassi ehitades


Robi on varsti juba kuu aega Eestis olnud. Eestisse tulles oli veel lootus, et läheb ehk Euroopa võistkondlikele Ukrainasse Eestile punkte koguma, aga viimastel aegadel piinanud probleem osutus tõsisemaks, mis tähendab, et võistlemise asemel laseb hoopis välja uurida, mis täpsemalt häda teeb ja mis aitaks sest hädast üle saada. Enne Eestist äralendu peaks pilt selgeks saama.

Tavalist elu-olu häda õnneks ei sega, mis tähendab, et tugev trenn on asendatud seekord mehiste ehitustöödega venna uue maja juures ja abitööjõuna vahel ehk ka vennalaste kantseldamisel. See viimane paistab talle eriti meelt mööda ülesanne olevat. Vahetult enne Robi Eestisse jõudmist tervitas oma kisaga seda maailma uus tulevane fänn, väike Saskia! Sugulased ja sõbrad siit ja sealt poolt merd on üle vaadatud, aega on jagunud kõigile ja kõigele.

Väike mure on ka hingel, sest alaliiduga suhtlemisel jälle segased lood. Segadused algavad pea alati otsustest, mida ei selgitata enne nende tegemist ega ka tagantjärele. Teemaks pea alati raha ja selle läbipaistev jagamine. Tead, et arvele peaks midagi laekuma, aga ei laeku. Ootad päeva, teise, kolmandagi - pole lubatud toetust ega selgitust. Ikka veeretab vastutuse üks ühe ja teine teise kaela. Seda kassi-hiire mängu kõrvalt vaadata ei ole tore. Head maitset sest suhu ega kuhugi mujale kah ei jää.
Kui sa oled terve ja kõik läheb hästi, siis on kõik sinuga, aga kui tuleb tagasilöök ja sa päriselt tuge vajad, on kõigil korraga kiire. Tõsiselt tugevad selguvad just neil hetkedel, sest reeglina jääd siis üsna üksi. Edasi minnakse võitjatega. Inimlikult hästi mõistetav. Mõõnad tuleb üle elada. Robi on lubanud vähemalt aasta veel kaasa teha. Teeb kauem, kui tervis lubab, olen kindel.

Täna on pidupäev! Suurem osa Eestist elab laulu-ja tantsupeo rütmis. Väiksem osa hoiab silma peal sellel, mis juhtub Ukrainas Lutskis. Ma teen mõlemat.

10 comments:

  1. Tere, daamid ja härrad, kas teil on hädasti vaja isiklikku laenu või kommertslaenu või laenu projekti käivitamiseks või maja või auto ostmiseks või vajate laenu mis tahes otstarbel? Kui jah, soovitan teil oma laenu saamiseks pöörduda Sunshine Financial Groupi poole selle e-posti aadressi (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või (WhatsApp: +447903159998) kaudu.

    Sunshine Financial Group on kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte, mis on pühendunud teie pikaajalise rahalise edu parandamisele. Meie kohandatud programmid on loodud teie rikkuse kasvatamiseks, kaitsmiseks ja säilitamiseks, pakkudes isikupärastatud teenuseid ja asjatundlikkust.

    Kui teil on olnud keeruline oma kohalikest pankadest või muudest finantsinstituutidest omakapitalilaenu saada, ärge muretsege enam, sest oleme aidanud arvukalt inimesi ja organisatsioone, kes on kogu maailmas silmitsi seisnud rahaliste raskustega. Kui kandideerite koos meiega, kandideerite usaldusväärse ettevõtte juures, kes hoolib teie rahastamisvajadustest. Kogu protsessi eest hoolitsetakse teie eest.

    PÕHITEGEVUS;
    - kandke igal ajal ja igal pool.
    - saada sularaha vähem kui 24 tunni jooksul
    - Teil on võimalik laenata kuni 20 miljonit eurot
    - mingeid varjatud tasusid pole.
    - Subsideeritud intressimäär 3%
    - Teil on võimalus valida tagasimakse kuupäev kas nädalas, kuus või aastas kestusega 1–30 aastat.
    - Pakume nii tagatud kui ka tagatiseta laene

    Kui vajate kiiret laenu 24 tunni jooksul, kirjutage palun lisateabe saamiseks allolevale e-posti aadressile
    E-posti kontakt: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp Kontakt: +447903159998
    Taotlege kohe laenu.

    ReplyDelete
  2. Tere, kõik, ma olen Kuveidi ajakirjanik Hussain Al-Saidely ja tahan lihtsalt tänada hr Elijah'i (Loan Credit Institutions ), et ta andis mulle laenu 1 050 000,00 dollarit. Mul on olnud raske hankida Internetist laenu on erinevad rahvusvahelised laenuandjad Internetis petnud. Kuni leidsin mehe, kes tunnistas Loan Credit Institutions kohta, siis võtan aadressi ja järgin kõiki seal olevaid juhiseid, kuigi ma ei uskunud, et suurimaks üllatuseks kanti minu laen pangakontole, ma ei kaotanud kunagi midagi, Inshallah oli kõik võimalik. Ma tahan seda,
    Olen nüüd Kuveidi linnas luksuskodu omanik nende 3% intressimääraga laenufondide kaudu ja luban neid uudiseid ajakirjanikuna levitada ning ka nende kohta maailmale rääkida.

    Võtke nendega täna ühendust.

    Ettevõtte nimi: Loan Credit Institutions

    Helista / mis on rakendus: +393510483991

    E-post: loancreditinstitutions@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Tere, kõik, ma olen Kuveidi ajakirjanik Hussain Al-Saidely ja tahan lihtsalt tänada hr Elijah'i (Loan Credit Institutions ), et ta andis mulle laenu 1 050 000,00 dollarit. Mul on olnud raske hankida Internetist laenu on erinevad rahvusvahelised laenuandjad Internetis petnud. Kuni leidsin mehe, kes tunnistas Loan Credit Institutions kohta, siis võtan aadressi ja järgin kõiki seal olevaid juhiseid, kuigi ma ei uskunud, et suurimaks üllatuseks kanti minu laen pangakontole, ma ei kaotanud kunagi midagi, Inshallah oli kõik võimalik. Ma tahan seda,
    Olen nüüd Kuveidi linnas luksuskodu omanik nende 3% intressimääraga laenufondide kaudu ja luban neid uudiseid ajakirjanikuna levitada ning ka nende kohta maailmale rääkida.

    Võtke nendega täna ühendust.

    Ettevõtte nimi: Loan Credit Institutions

    Helista / mis on rakendus: +393510483991

    E-post: loancreditinstitutions@gmail.com

    ReplyDelete
  4. KATSETAMINE KUIDAS MINU LAENU PÕHJALISEL NÄDALAL PÕHJAS LAENUETTEVÕTJAS SAAB.

    Olen nime järgi Laura, elan eesti keeles, kes on paljude võltslaenude pettur olnud eelmise aasta jaanuarist kuni selle aasta aprillini, kuid tänan oma loojat nii palju, et ta lõpuks naeratas mulle, suunates mind selle juurde uue laenuandjaga, kes pani mulle naeratuse näole sel aastal 2020 ja ta ei petnud mind ega et mind ei petetud ega valetatud, kuid see hrMark Stella nime kandnud laenuandja andis mulle pärast minu nõusolekut 2% laenu 250 000 dollarit need äritingimused ja üks oluline asi, mis mulle selle laenufirma juures meeldib, on see, et kui teil on laenu vaja, on need kiired. Võtke meiega ühendust e-posti teel (Markstellaloanfirm@hotmail.com) või whatsapp +393510483991

    ReplyDelete
  5. TESTISTAMINE KUIDAS MINU LAENU SAAN JURIIDILISEST ALLIKAST (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Tere, ma olen nime järgi proua Judy ja ma elan Jordaanias Russeifa linnas. Ma olen nii palju õnne ja rõõmu täis, tahaksin rääkida Jumala headusest minu elus, pärast nii mitu kuud proovimist saada laenu Internetis ja oli pettus, nii et mul tekkis meeleheitlikult võimalus saada laenu seaduslikult laenuandjalt Internetis, siis näen sõbra kommentaari nimega Tracie Rush ja rääkisin sellest legitiimsest laenufirmast, kus ta sai oma laenu kiirelt ja hõlpsalt, ilma stressita , nii et ta tutvustas mind hr Elijah-nimelise mehega, kes kontrollib firmat nimega Loan Credit Institutions, ja seepärast palusin madalat 2% intressimääraga laenusummat (90 000,00 USD), nii et laen kiideti heaks ja deponeeriti oma pangakontole, mille abil ma suutsin oma ettevõtte käivitamiseks ja arvete tasumiseks laenu saada, seega soovitan kõigil, kes on huvitatud kiire ja lihtsa laenu saamisest, võtke palun nendega ühendust e-posti teel :( loancreditinstitutions00@gmail.com) VÕI WhatsApp: +393510483991 saate mis tahes vajalikku laenu d täna,
    tänan teid, kui lugesite minu elu suurimaid tunnistusi.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum

    My name is Kartika Fitri (kartikafitri74@gmail.com) from Bogor (Indonesia), during the Covid19 Pandemic, my husband's business was in debt because he could not keep up, so I searched online how I can get a personal loan because I don't have collateral, I contacted several company loans but it turns out to be scams and scams after sending them money, you won't hear from them again

    So I saw a post from Mahammad Ismali (Mahammadismali234@gmail.com) about a loan from Dangote Loan Company Via email: Dangotegrouploandepartment@gmail.com with 2% loan interest, so I contacted them following their procedure and I got my loan of IDR 500,000,000.00 ( 500 million) was approved and transferred to us

    I want to thank Dangote Loan Company and also Mahammad Ismali and I say thank you forever, my advice to anyone reading this don't waste your time looking for loans anymore where contact Dangote Loan Company and I swear with my life that they are real and legitimate

    ReplyDelete
  7. Kas vajate oma rahaliste vajaduste lahendamiseks kiiret tühja sularahaautomaadikaarti ja ma tahan lihtsalt maailmale oma kogemusi kõigile öelda. avastasin häkkiva kuti nimega Mike. ta on oma tegemistega tõepoolest hea, uurisin BLANK ATM CARDilt. kui see töötab või isegi eksisteerib, siis proovisin seda ja küsisin kaarti ning nõustusin nende tingimustega. kolm päeva hiljem sain oma kaardi kätte ja proovisin seda lähima enda lähedal oleva sularahaautomaadiga, minu suureks üllatuseks töötas see nagu võluväel. suutsin välja võtta kuni 4000 dollarit. See oli uskumatu ja kõige õnnelikum päev mu elus. ühtegi sularahaautomaati pole, TÜMBA ATMEKAARDIT EI SAA sinna tungida, kuna see on programmeeritud erinevate tööriistade ja tarkvaraga. ma lihtsalt tundsin, et see võib aidata neid meist, kes vajavad finantsstabiilsust. Kaart on minu elu tõesti muutnud. kui soovite nendega ühendust võtta, siis SIIN on meil: blankatm156@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Ma olen nii õnnelik, et sain laenu laenuandjalt härra peterilt, kes aitas mind laenuga välja. See oli uskumatu, kuidas ma sain 784 000,00 dollari suuruse laenu. Olen proovinud erinevaid teenuseid, kuid ma ei saanud neist teenustest kunagi laenu. mõned neist paluvad mul täita palju dokumente ja päeva lõpuks ei lõpe see hästi. kuid olen pärast härra Ronald Markiga kohtumist õnnelik, mul õnnestus saada laenu 784 000,00 dollarit, nüüd läheb mu äri hästi ja ma tahan teile kõigile sellest täna teada anda, sest nad on kiired ja 100% usaldusväärsed. nüüd maksan tagasi ettevõttelt saadud laenu (Peter LOAN COMPANY). võtke nendega ühendust ja ärge raisake aega nende laenuandjatega: saatke e -kiri aadressile {peterhelps01@outlook.com}

    ReplyDelete
  9. Interneti-petturite rühm pettis mulle 150 000 dollarit, ma olin laastatud ja tahtsin oma elu lõpetada, kuid õnneks tutvustas üks mu sõber mind pettuseuurijate meeskonnale "(Global Funds Recovery Experts)" ja nad aitasid mind. saa mu raha mulle tagasi. Ma ei uskunud seda alguses, see oli nagu ime. Nad tagastasid mulle kogu mu raha väga lühikese aja jooksul. Kõik tänu mu heale sõbrale, kes tutvustas mulle seda pettuste uurijate meeskonda. Olen jälle õnnelik naine. Võite proovida, kui teid on varem pettud. Nad aitavad teil raha tagasi saada. See on nende veebisait (w w w. gfrexperts . com)

    ReplyDelete
  10. Kas vajate mis tahes kiireloomulist finantslaenu? Anname laenu vaid 2% intressimääraga. Palun võtke meiega ühendust e-posti teel: agenthinson@gmail.com

    Alltoodud üksikasjadega: -

    Laenusumma:
    Laenu eesmärk:
    Laenu kestus:
    Telefoninumber:
    Riik:

    ReplyDelete