Total Pageviews

Saturday, February 4, 2012

Eesti talvised mitmevõistlused Lasnamäel - Maiceli eri

Lasnamäel lõppenud Eesti talvised mitmevõistluse meistrivõistluseid võib Maicel poiss kindlasti kordaläinuteks lugeda: 5423 punkti ja üldarvestuses, kus mehi ka väljaspool Eestit, andis see tulemus kuuenda koha, Eesti arvestuses oli ta kolmas ja noorsooklassis, kus ta sel aastal ju esimest korda võistleb, andis tulemus II koha.

Esimese koha teenis täna auga välja Kaarel Jõeväli (5781), Tarmo Riitmuru saagiks jäi teine koht (5563). Kuigi nö Eesti mitmevõistluse ässi kaasa ei löönud, oli võistlus ilus ja poisid tublid. Kui keegi veel ei tea, siis üksikalade tulemustega saab tutvuda siin

Maicel-poiss jooksis end lõpuks jälle laibaks. Jälgisin Delfi telepildi vahendusel hoolega, kas võtab üldse jalad alla enam. Aru ma ei saa, kuidas saab end nii süldiks joosta või kuidas üldse on võimalik finišini välja joosta. Mulle tundus, et ta vaene poiss lausa tõmbles või... vahest tõmbles mu arvuti ekraan ka.

Loodetavasti on neil seal ühikas pühapäeval mahti puhata ja loodetavasti on neil seal soe. Ise olen küll pidanud taas torusid sulatama ja puid vedama ja kütma ja kütma ja kütma ja kõige selle tulemusel ikka külmetama.
Suvi jääb igavesti mu lemmikuks nagu ka mitmevõistlus :). Eile olin tegelikult enne koju minekut veidi hallis ka ava-alasid jälgimas ja muu hulgas kuulasin vanade mitmevõistluse peerude omavahelist dialoogi, kus kaks härrat põhjendasid mitmevõistluse eelist üksikalade ees: "Sa ei jõua 100m vaatamiseks veel pingil istetki võtta, kui juba tuleb hakata koju tagasi sõitma. Siin ikka on mida vaadata ja oodata." Ja vastu ei saa vaielda keegi :).

Kui algselt arvasin, et järgmisel nädalavahetusel on torude sulatamise vahepeal põhjust ka soojas hallis olla, siis tõenäoliselt valin oma külma kodu, sest Robi kinnitas, et jätab juuniorite mitmekad vahele, sest pole mõtet Rajat tegema minna. Esmaspäeval läheb arsti juurde, siis ehk kuuleb, mida tagareie kohta öeldakse.

Selle nädala õnnesoovide meie pere poolt lähevad igatahes Maicelile!

Suur tänu Eesti Päevalehele ka, kelle pildipangast ma tänased pildid tõmbasin.



No comments:

Post a Comment