Total Pageviews

Friday, May 9, 2014

Southland Conference - Robi ja Markuse kord

Uue päeva hommik
Nägid, Robi, ma jaksasin jälgida ka öösel!
See on üks tagurpidi lugemise soovitusega postitus, mis tähendab, et lugema tuleks hakata lõpust või eks lugeja ise otsusta. Igatahes olen ma nende ridadeni jõudmise ajaks ennast juba ilusasti välja puhanud. Ärkasin tavalisel ajal (10.00) ja leidsin eest Robi kommentaarid esimesele päevale, mis tulemuste mõttes sai ülekorratuna selline: 4022 punkti: 10.54 - 7.13 - 13.43 - 1.85 - 49.29.
 
Robi kommentaar:
Rannahooajaks valmistujad
"100m jäin rahule. Reaktsioon oli hea, aga start muidu veidi ligadi-logadi. Kiirus oli hea vist jah. Panin finiši järel täiega edasi puusakõrgustesse metallist piiretesse, kõik pikali...Kauguses lihtsalt ei suutnud pinget tekitada. Ilma trennita raske, tervis!!!!!!. Ja no muidugi vihmas oli keeruline ka.
Kuuli ring oli jääs vist, väga libe.
Kõrguses hakkan ennast leidma. Kahjuks olid väikesed probleemid, aga neist juba hiljem.
400 meetriks olin suht tühi. Esimene 200 oli jube aeglane lihtsalt. Enne starti panin täishoolt kõhuka ka. Püksid jäid naelikutesse kinni, pikkadest pükstest on lühkarid alles..."
Loodan, et poisid rahus magada saavad ja ennast uueks päevaks korralikult laadida jõuavad. Hakkan ootama õhtut, et ehitada uus sild Kuimetsa-Conway vahele.  

5.ala - 400M
Kui hüpete jaoks jalad veel põrutuskindlad ei ole, siis jooksmise jaoks on nad tõesti head, tõestas ka päeva viimane ala. Robil uus isiklik, aeg 49,29.
Markus jooksis samuti hästi, tal päeva teine aeg 50.30.
Esimese päeva lõpetasid poisid ala liidritena, järgmisele päevale lähevad vastu nii:
1. Karl Robert Saluri 4022 punkti (+152)
2. Markus Leemet     3652
 
Olen rahul poistega. Soovin neile head und, millega ise kohe jätkan. Hommikuks äratust ei pane ja ühtegi kõne ei oota. Kell on 4.30. Uus võistluspäev peaks Eesti aja järgi algama kell 6 õhtul.

4. ala - KÕRGUSHÜPE
Kell sai 02.00, aeg teha väike uinak.
Äratus oli pandud kella neljaks ja tuleb tunnistada, et ärkasin kergelt. Eriti virgeks muutusin kohe, kui nägin, et ime-ime, enne uinumist tehtud nali oleks napilt teoks saanud, sest Robil ei jäänud tõesti palju puudu, et võtta jälle alavõit. Alavõit kõrgushüppes jäi küll ära, aga teine koht tulemusega 1.85 on täitsa olemas.
Markus hüppas täna 1.82.


Robi sai juurde 670 ja Markus vastavalt 644 punkti.
Robil nüüd 3174 silma koos, mis tähendab isikliku rekordgraafikuga võrreldes ligi 100 plussi.

3. ala - KUULITÕUGE
01.21 näitab kell aja liikumist arvuti nurgas. 1.30 peaks algama poiste lemmikala kõrgus, aga teised ootavad alles kuuli tulemusi. Tulemuste asemel pakuti esialgu pilti sündmuskohalt. Markus on katsel, vihm sajab. Koera ilm ma ütlen, aga tundub, et vähemalt soe :)

Otsekui tellimise peale sain veel enne poolt kahte öösel Robi kuulitõuke tulemuse. Kui seda uskuda, siis vihmas 13.43. Isiklik pole, aga parem kui Texas Relays, mis tähendab, et jätkab tõusvas joones.
Robi kuulitõuke näide anti ka koos tulemusega.


Kui eelnev oli viide kooli FB lehelt, siis nüüd nägin ametlikke tulemusi ja esimene reaktsioon oli: Assa! Selgus, et kuuli tulemuse vormistas Robi kolmandal katsel, kahe esimese kohale oli kirjutatud jämedalt FOUL.
Markus sai kuulis kirja kaks katset, neist parim oli võistluste kolmas tulemus 12.56.
Punktid kolme ala järel:
Robi 2504 ja edestab oma isiklikku 64 silmaga.
Markus 4. punktidega 2207.
Trey Carter kadus oma olematu kuulitõukega 9.38 Markuse järele viiendaks.


2. ala - KAUGUS
Kell on 00.29. Seal pool ookeani peaks ajakava järgi algama juba kuulitõuge, aga ise nad pole siia poole veel kauguse tulemusegi andnud. Ei mingitki vastutulekut inimestele teisel pool maakera, kelle pead igatsevad juba padja pehmust. Kannatan veel. Lubasin Robile, et ma jaksan!
Sellega ei läinudki kaua. Kell on 00.35 ja tulemused olemas.
Kauguse seeria Robil 7.08; 7.13 ja ebaõnnestunud 5.60.
Trey Carter hüppas 7.11 ja Markus-poiss sai kirja ainult ühe katse, mille pikkuseks mõõdeti 6.49.
Kahe alaga oma eelmise võistlusega võrreldes punkte 67 võrra enam, praegu 1811.
Carter kogunud 1739 punkti ja on teine.
Markusel 1567 silma ja hetkel neljas positsioon.
 
Kuna vahepeal midagi teha pole, siis räägime ilmast, mis ei paista seal küll kuigi päikselisena. Otse ei torma ka õnneks, aga on märg nagu siin Eestiski. Kauguse katsed Robi jaoks olid kõik kerges vastutuules.

1. ala - 100M

Sõbrad, ma ei suuda seda numbrit siia kirjutada, mis ma äsja Robi tulemusena nägin. Vaatan veel korra. Tuul 1,8 ja tulemus 10.54! Varasemad parimad tulemused on möödunud suvisest Tampere võistlusest, kus poiss alustas liidrina ajaga 10.80. See tundus laena. Texas Relays, selle aasta märtsis jooksis 100m ajaks 10.76, tõsi tuule toel, aga nüüd... Enam lage pole.
 
Trey Carter, seni tundmatu suurus mitmevõistluses, jooksis aja 10,83 ja
Markus Leemet kolmanda mehena alla 11 sekundi, ehk siis 10.95.
Mul on tunne, et kui Robi ise seda kuuleks, siis ta ka ei suudaks uskuda. Vaatame, mis esimese ala sellise puraka peale edasi sündima hakkab.

Kui nüüd targutama hakata, siis ega madalalt lendavad mehed (kõrgus) kehvemat algust endale ju lubada ei saa ka, aga ma parem ei targuta. 10-võistlus ei lõppe enne kui läbi on viimane ala. Igatahes on esimese ala eest Robil 966 ja Markusel 872 punkti kotis.

Kes tahab ise öö üleval istuda ja oma silmaga uute tulemuste ilmumist kaeda, siis üks võimalus on seda teha läbi selle lingi: http://www.southland.org/sports/2014/5/2/TRACK_0502142717.aspx

Delfi spordirporter Karl Rinaldo teadis kirjutada, et Robi 100m aeg on Eesti kõigi aegade 9.-10. tulemus. Mõtlen praegu, et kus küll nii kiireid jalgu tavaelus rakendada võiks?? :)
100m aegade põhjal on meie 10-võistlejatest kiiremini jooksnud seda distantsi ainult Erki Nool, isiklik 100 meetris 10.43 ja Kristjan Rahnu ajaga 10.48. Teigamägi andis tuleviku tarbeks hea viite.

 
Ettevalmistus

Kell on 16.30. Olen õhtuks valmis, tundub, et poisid ka!
Robi annab jalale viimast särtsu:
Markusel on oma viis dopingu kogumiseks, laeb ennast ilmselt täis! 

 


Mitmevõistlus algab täna hilja, Eesti aja järgi alles pärast kümmet õhtul. Osalejate seniste tulemuste põhjal väga tugevat võistlust oodata ei ole. Individuaalses arvestuses võib mõni täht ikka esile kerkida, aga üldine tase, va Robi, jääb 6600 punkti ja madalama määra peale. Markus Leemetil pole sel aastal õnne olnud, mis tähendab, et tulemust veel pole. Hoian selleks korraks kohe kahte pöialt, sest kui mõlemal hästi läheb, siis pole võimatu New Orleansi ehk Eesti poiste kaksikvõit.
Robi lubas minna oma võistlust tegema ja loodab koguda ikka üle 7497 punkti. Hiljemalt laupäeva ööseks näeme, kuidas plaanid ja kavad realiseeruvad.
 
Vahest on tore märkida ja teada sedagi, et Lõuna-Konverentsi rekordit mitmevõistluses hoiab Ameerikas enda nimel Eesti mees Kristjan Rahnu sellise tubli tulemusega nagu 8081 punkti. Rahnu tegi piirkonnas nii kõva võistluse aastal 2002. Tegelikult annab see aimu kogu regiooni mitmevõistluse tasemest, sest rohkem kui 7500 punkti on seal läbi aegade, ehk 1989. aastast alates suutnud kokku koguda veel vaid kaks meest.

8 comments:

  1. Millal Maicelil järgmine võistlus ja kas kajastad ka seda?

    ReplyDelete
  2. Tere kõigile,
    Minu nimi on härra Rugare Sim. Ma elan Hollandis ja ma olen täna õnnelik mees? ja ma ütlesin ise, et kõik laenuandjad, kes päästavad mind ja mu perekonda oma kehvast olukorrast, viitan kõigile, kes otsivad talle laenu, andis mulle ja mu perekonnale õnne, vajaksin ma laenu € 300 000.00, et alustada oma elu kogu, kui ma olen ühe lapsega koos kahe lapsega, kohtlesin selle ausate ja Jumalat kartma, et mees laenuandja, kes aitaks mul laenuga 300 000 eurot, on ta Jumala kartuses mees, kui teil on laenu vaja ja sa maksad tagasi laenu, palun võtke temaga ühendust, ütle talle, et (härra Rugare Sim) viite teid temaga. Võtke ühendust hr Mohamed Careeniga e-posti teel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    Tere kõigile,
    Minu nimi on härra Rugare Sim. Ma elan Hollandis ja ma olen täna õnnelik mees? ja ma ütlesin ise, et kõik laenuandjad, kes päästavad mind ja mu perekonda oma kehvast olukorrast, viitan kõigile, kes otsivad talle laenu, andis mulle ja mu perekonnale õnne, vajaksin ma laenu € 300 000.00, et alustada oma elu kogu, kui ma olen ühe lapsega koos kahe lapsega, kohtlesin selle ausate ja Jumalat kartma, et mees laenuandja, kes aitaks mul laenuga 300 000 eurot, on ta Jumala kartuses mees, kui teil on laenu vaja ja sa maksad tagasi laenu, palun võtke temaga ühendust, ütle talle, et (härra Rugare Sim) viite teid temaga. Võtke ühendust hr Mohamed Careeniga e-posti teel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    LOANI TAOTLEMISE TEAVE VORM
    Eesnimi......
    Keskmine nimi.....
    2) Sugu: .........
    3) Vajalik laenusumma: .........
    4) Laenu kestus: .........
    5) Riik: .........
    6) Kodu aadress: .........
    7) mobiilinumber: .........
    8) E-posti aadress ..........
    9) Kuu sissetulek: .....................
    10) Amet: ...........................
    11) Milline sa siin teid siin on .....................
    Aitäh ja parimate soovidega.
    Saada aadressil arabloanfirmserves@gmail.com

    ReplyDelete

  3. TÄHELEPANU PALUN ??? Kas teil on rahalisi raskusi? Kas vajate laenu võlgade konsolideerimiseks, ehituseks, kinnisvaralaenudeks, era- või äriotstarbelise raha refinantseerimiseks? Kas olete ärimees või naised, kes plaanivad oma äri laiendada, pakume igasuguseid laene. Huvi korral võtke meiega täna ühendust meie ettevõtte kaudu. E-post: kplendes@outlook.com Laenupakkumine @ 2% Võtke meiega ühendust nüüd, nimi: Riik: Kogus: Kestus: Telefoninumber: saatke meile e-kiri aadressil (kplendes@outlook.com) whatsapp: + 12052177288 Proua Lootus.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Tuhan ketika saya berpikir bahwa semuanya sudah selesai dengan saya Bunda Rika Rika Anderson datang untuk menyelamatkan saya. Saya Hasna Fadlika dari Jl Kebon Cau No. 125 Jarkata Indonesia. Saya sangat berhutang budi kepada orang-orang yang saya pinjam uang dari geng terhadap saya dan kemudian membuat saya ditangkap karena hutang saya.

    Saya ditahan selama berbulan-bulan sehingga saya diberi waktu untuk membayar hutang saya ketika saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk melunasi semua hutang yang saya ambil.

    Saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditor online yang sah jadi saya harus mencari karena melalui blog saya saya berulang kali tertipu tetapi ketika saya menemukan Mrs. Rika Anderson, CEO RIKA ANDERSON LOAN COMPANY, Tuhan mengarahkan saya untuk mencari melalui blog karena pertemuan saya dengan ibu benar-benar sebuah mukjizat karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak penderitaan sehingga dia mengarahkan saya kepada ibu saya.

    Saya mengajukan pinjaman dan setelah beberapa jam pinjaman saya diproses oleh Dewan tanpa jaminan dan dalam waktu empat jam, saya dikreditkan dengan jumlah persis yang saya minta Rp. 50.000.000. Semua ini tanpa agunan tambahan sama seperti saya berbicara kepada Anda sekarang bahwa saya telah mampu menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri.

    Saya tidak perlu bantuan dari orang lain sebelum memberi makan atau membuat keputusan keuangan apa pun. Saya tidak punya urusan dengan polisi lagi. Saya sekarang seorang wanita yang mandiri dan bahagia dengan keluarga saya. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya, silakan hubungi ibu Rika. melalui WhatsApp +19147057484 atau melalui email perusahaan: (rikaandersonloancompany@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan kenyataan bahwa di dunia yang bermasalah ini, Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda menangani gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara.

    Saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ms. Rika Anderson di alamat di atas sehingga Anda dapat mengatasi krisis keuangan dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya melalui email berikut: (hasnafadlika17@gmail.com) selalu bersikap positif dengan Ms. Rika Anderson, dia akan melihat Anda melalui semua tantangan keuangan Anda dan kemudian memberi Anda tampilan keuangan baru.

    silakan hubungi ibu Rika. melalui WhatsApp +19147057484 atau melalui email perusahaan: (rikaandersonloancompany@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Tere,
    anname välja igasuguseid laene nagu õppelaen, võlalaen, ärilaen, isiklik laen ja muud. Kas otsite lihtsat ja kiiret laenu? Kui jah, olete nüüd õiges kohas, kus saate oma laenu ilma pikema viivituseta edukalt vastu võtta, oleme usaldusväärsed ja kompetentsed kõigi oma hinnatud klientide suhtes.

    Märkus. Kõigil uutel laenutaotlejatel tuleks lisateabe saamiseks pöörduda e-posti aadressi kaudu: zenithparkloanfunds@outlook.com

    Moto: Teie usaldus ja õnn on meie vaesus.

    Jumal õnnistagu.

    ReplyDelete
  6. Ocean Credit menyediakan pinjaman Pribadi / Pinjaman bisnis / keuangan perdagangan / impor & ekspor / pinjaman proyek untuk perusahaan dan individu. Kami menyediakan layanan keuangan untuk pertumbuhan bisnis Anda dan untuk kebutuhan pribadi Anda.

    Tanpa jargon, tidak ada biaya tersembunyi
    Proses persetujuan sederhana dan cepat
    Bisnis cepat & pinjaman pribadi didanai hanya dalam 2-3 hari kerja
    Suku Bunga 2% rendah & terjangkau
    Perusahaan dapat menguntungkan atau memiliki laba bersih negatif
    Sebelum kebangkrutan diterima
    Diperlukan pemeriksaan kredit nol
    Individu dengan kredit buruk dapat berlaku
    Jadwal pembayaran yang fleksibel
    CIS & KYC diperlukan untuk semua pemohon pinjaman terlepas dari lokasi / negara
    Durasi Pinjaman dari maksimal 1 tahun - 20 tahun
    Masa tenggang 12 - 24 bulan untuk pinjaman usaha besar / modal kerja
    Pendanaan / Pendanaan Pinjaman tidak terbatas pada lokasi geografis atau negara apa pun

    Kami membangun pembiayaan yang tepat untuk setiap klien, dengan prosedur sederhana, bebas stres, dokumen sederhana, persetujuan cepat, dan jadwal pembayaran yang fleksibel. Untuk keterangan lebih lanjut, silakan hubungi kami melalui email. Dengan penuh keyakinan, kami akan bekerja sama untuk keuntungan semua pihak yang terlibat, Berharap untuk memberikan layanan keuangan terbaik kami kepada semua klien yang terhormat secara global.


    OCEAN CREDIT
    Email: oceancreditfinancial@gmail.com
    Whatsapp: +1-315-284-1764
    Instagram: @oceancreditfinancial
    Twitter: @oceancreditfnc

    ReplyDelete
  7. Laenukrediidiasutused säästsid mind, kui polnud lootustki (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Tere, kõik siin foorumis olevad inimesed, olen John Michael
    USA-st, ma ei suuda uskuda, et jumal tegelikult eksisteerib alles siis, kui mind lunastati ja päästeti rahalisest sidemest. Olin sattunud finantskriisi ja pidin maksma mõned arved. Proovisin abi otsida pankadest, kuid tulutult, proovisin abi otsida ka Internetist, vaid selleks, et kohtuda petturitega, kes teesklesid end eraviisiliseks laenuandjaks ja tegid mu 15000 dollarist lahti ega saanud mu laenu, alles siis, kui JUMAL tutvustas mind hr. Eelija sõber, kes päästeti rahalistest probleemidest ja hr Elijah andis talle 100 000,00 dollari suuruse laenu, nii et võtsin ta nõuande ja võtsin ühendust Moore Loan Company'ga ning ühe nädala jooksul anti mulle mulle 250 000 dollari suurune laen. ma soovitan kõigil, kes otsivad madalat 2% intressimääraga laenu. Teen seda seetõttu, et olen nii õnnelik, et olen finantssõltuvusest väljas ja olen jälle rõõmu täis ning elu on tänu Jumalale ja härra Eelijale lihtne. Laenukrediidiasutustega saate ühendust võtta aadressil (loancreditinstitutions00@gmail.com) VÕI WhatsApp: +393510483991

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum

    Minu nimi on Kartika Fitri (kartikafitri74@gmail.com) Bogorist (Indoneesia), Covid19 pandeemia ajal oli mu mehe ettevõte võlgu, kuna ta ei suutnud sammu pidada, nii et ma otsisin internetist, kuidas saan isikliku laenu, kuna mul pole tagatist, võtsin ühendust mitme ettevõtte laenuga aga pärast raha saatmist osutub see petuskeemideks ja petuskeemideks, ei kuule neist enam midagi

    Nii nägin ma Mahammad Ismali (Mahammadismali234@gmail.com) postitust Dangote laenufirma laenu kohta e-posti teel: Dangotegrouploandepartment@gmail.com koos 2% laenuintressiga, nii et võtsin nende protseduuriga ühendust ja sain oma laenu 500 000 000,00 IDR ( 500 miljonit) kiideti heaks ja kanti meile üle

    Ma tahan tänada Dangote laenufirmat ja ka Mahammad Ismali ning ütlen tänutäheks igaveseks. Minu nõuanded kõigile, kes seda loevad, ei raiska teie aega laenude otsimisel, kus võtke ühendust Dangote laenufirmaga ja ma vannun oma eluga, et need on tõelised ja õigustatud

    ReplyDelete